2 клас Урок 13 "Казка веселих крапочок"

 Музичне вітання
 

    Щоб  розповісти про мешканців, які живуть у акваріумі  французький композитор Каміль СенСанс використав рідкісний музичний інструмент - скляну гармоніку. 

К. Сенс-Санс. «Карнавал тварин» 
«Акваріум»
- Що тобі нагадує звучання гармоніки?
   
    Виконай вірш М. Підгірянки «На ставку». Повторюй луною ритм кожного рядка.
ЕКСПЕРИМЕНТУЄМО!
    Досліди звучання різних предметів і музичних інструментів. Створи музичні імпровізації «Шум моря», «Веселий дощик»

Гра «Рибалки та рибки» 
(автор Г. Рохман)
    Пограй разом із дітьми твого класу. 
    Об’єднайтеся у групи «рибалки» і «рибки», оберіть «черв’ячка». Почувши слово «ловити», «рибалки» кидають м’яч «черв’ячку», «рибки» стають на заваді. В кінці пісні «рибалка» кидає м’ячик до «черв’ячка», а «рибки» перешкоджають цьому. Якщо «черв’ячок» упіймає м’яч, одна з «рибок» стає «рибалкою», якщо ні - «рибалка» стає «рибкою». Якщо м’яч лише торкнувся «черв’ячка», він виходить з кола, замінюючи будь-кого із гравців.
    Придумай закінчення мелодії до вірша К. Дишкант «Сом». У якому темпі краще виконувати цю пісеньку? Поясни.

Немає коментарів:

Дописати коментар