Музичне вітання
Розбрелися в небі хмари,
Ніби вівці близ кошари.
Ми їх довго наглядали -
Все про норов їх гадали...
Н. Авідон
- Роздивися хмари, зображені на картинах.
- Поміркуй,
який вони мають характер?
- Що в художніх творах
приваблює тебе найбільше? Чому?
К. Дебюссі Симфонічна картина «Хмари»
- Які образи виникають у твоїй уяві під час слухання музики?
- Це великі дощові чи легкі прозорі хмари?
-Чому
ти так уважаєш?
- Який характер музики?
-Виконує оркестр чи один музичний інструмент?
-Звучання яких
інструментів ти впізнаєш?
- Поміркуй, чи змінилися б
музичні «фарби» хмар, якби звучав один інструмент.
Перегляд. Мультфільм «Капітошка»
- Хто такий Капітошка?
- Поспілкуйся з друзями про те,
яким краще бути - добрим чи злим.
ТЕАТРАЛІЗУЄМО
Покажи рухами (мімікою та жестами), на що можуть
бути схожі хмаринки.
«Хмаринки»
музика Н. Антоник, слова Н. Свойкіна.
- Виконай ритми віршиків оплесками, а потім на музичних інструментах.
Плаває по небі біленька пір'їнка,
легка та граційна, наче балеринка.
То чорна, то сива по небі ходила;
набив її вітер - сльози розпустила.
Гра.
Разом із друзями виконайте цей ритм у такій послідовності: один виконавець - усі разом і т. д. Придумайте інші ритмічні послідовності і виконайте їх так само.
Немає коментарів:
Дописати коментар