2 клас Урок 4 "Налетіли хмарки"

 Музичне вітання
Розбрелися в небі хмари, 
Ніби вівці близ кошари. 
Ми їх довго наглядали - 
Все про норов їх гадали... 
Н. Авідон

- Роздивися хмари, зображені на картинах.
- Поміркуй, який вони мають характер?
- Що в художніх творах приваблює тебе найбільше? Чому?
К. Дебюссі  Симфонічна картина «Хмари»
- Які образи виникають у твоїй уяві під час слухання музики?
- Це великі дощові чи легкі прозорі хмари?
-Чому ти так уважаєш?
- Який характер музики?
-Виконує оркестр чи один музичний інструмент?
-Звучання яких інструментів ти впізнаєш?
- Поміркуй, чи змінилися б музичні «фарби» хмар, якби звучав один інструмент.
Перегляд. Мультфільм «Капітошка»
- Хто такий Капітошка?
- Поспілкуйся з друзями про те, яким краще бути - добрим чи злим.

ТЕАТРАЛІЗУЄМО 
Покажи рухами (мімікою та жестами), на що можуть бути схожі хмаринки.

«Хмаринки» 
музика Н. Антоник, слова Н. Свойкіна.

- Виконай ритми віршиків оплесками, а потім на музичних інструментах.

Плаває по небі біленька пір'їнка, 
легка та граційна, наче балеринка. 
То чорна, то сива по небі ходила;
 набив її вітер - сльози розпустила.

Гра. 
    Разом із друзями виконайте цей ритм у такій послідовності: один виконавець - усі разом і т. д.     Придумайте інші ритмічні послідовності і виконайте їх так само.

Немає коментарів:

Дописати коментар