2 клас Урок 7 "Краса контрастів"

 Музичне вітання

Осінь фарби готувала,   Потім все розфарбувала.
У відерця наливала       Придивіться, все довкола
Змішувала, чаклувала,   Стало різнокольоровим!
 Н. Замрія

- Уяви, що ти всередині картини.Розкажи, що довкола тебе.
- Що ти відчуваєш?
- Поміркуй, яку роль у картині відіграють кольори.
Л.-К. Дакен «Зозуля» 
(у виконанні фортепіано, органу)

- Поміркуй, що спільного, а що відмінного у виконанні твору цими інструментами.
- Як музика відтворила зозулю?

Ноти записують на лінійках та між лінійками нотного стану. 

Досліди і порівняй тембри музичних інструментів - фортепіано і синтезатора. Спробуй зіграти «спів зозулі»

«Вітерець»
Музика М. Ведмедері,

- Поміркуй, як краще виконувати пісню (швидко, повільно, тихо, гучно, наспівно чи танцювально).
- Знайди у нотному записі пісні знайомі ноти. 


Розгадайте ребус

- Наведи приклади контрастів навколо тебе

Немає коментарів:

Дописати коментар