4 клас Урок 2 "Пори року в музиці та графіці"

 Музичне вітання

Золота красуня — осінь-чарівниця!
 
По землі ступає, золотом іскриться. 

В жовте і червоне листячко фарбує

 і картини дивні, чарівні малює. 

Н. Красоткіна

    Краса природи в різні пори року часто надихає композиторів на створення справжніх шедеврів. У таких мелодіях можна відчути подих зими, пісні дзвінкоголосого літа, радісні трелі птахів навесні або тиху ходу чарівної осені.
Відеоролик «Осінній пейзаж»
- Який настрій викликало в тебе музичне оформлення ролика? 
- Опиши характер цієї музики.

Й.Бах. Прелюдія ре мінор (для гітари). 
Прелюдія. Дощ за вікном. Листопад. 
- Які картини виникли в твоїй уяві під час слухання сюїти?
- Чи вдалося тобі розпізнати кожну її частину?
- Якими музичними засобами композитор зобразив дощ та листопад?
Сюїта (фр. suite) 
— музична циклічна форма, що складається із декількох контрастних частин, об'єднаних спільним художнім задумом.
- Пригадайте, як «говорить» музика.
- Які елементи музичної мови вам знайомі?
- Що ви можете розповісти про них?

Послухай три частини сюїти ще раз. 
- Поміркуй, який образ осені створив композитор.
- Добери потрібні слова для характеристики темпу, ладу, тембру і мелодії твору.
Запам'ятай!

Гітара 
— струнно-щипковий музичний інструмент,
 на якому грають соло, в ансамблі або 
використовують для акомпанементу


Гра «Музична пригода в осінньому парку».
    Об'єднайтесь у чотири групи і розподіліть між собою зображені нижче музичні інструменти. Спробуйте створити засобами музики коротку замальовку про пригоду в парку. Діти весело бігають, граються опалим листям (металофони). Раптом загримів грім (барабани) і закрапав осінній дощ (трикутники). Невдовзі виглянуло сонечко (дзвіночки), і діти знову розбіглись по парку (металофони). 
С. Май. «Ми любим нашу рідну Україну»
- Вигадай танець-імпровізацію під мелодію пісні та виконай його лише руками, сидячи за партою.
- Які елементи музичної мови використовують композитори для створення художніх образів?

Немає коментарів:

Дописати коментар