2 клас Чарівні перетворення (продовження)

Музичне вітання

Пригадаймо: 
  • Що таке тембр? (забарвлення голосу інструмента чи голосу  людини)
  • Що в музиці називають лейтмотивом? (коротка музична тема, що постійно звучить при появі одного й того ж героя.)
  • Хто такий диригент? ( це людина яка керує оркестром)
Продовжуємо слухати казку «Петрик і Вовк».  
… Невдовзі з’явився величезний Вовк. Петрик вирішив зловити його.  
   Тему страшного Вовка композитор «доручив» виконувати трьом валторнаммідним духовим інструментам. Їхнє грізне завивання на тлі зловісного гуркоту ударних інструментів зображує Вовка небезпечним хижаком.
 Нарешті з лісу вийшли Мисливці. Вони йшли по слідах Вовка і стріляли з рушниць.

   Марш хвацьких Мисливців набуває бойового характеру завдяки ритмам ударних інструментів: барабана, бубна і тарілок. Постріли рушниць передано громом литавр.

… Петрик гукнув Мисливцям: «Не треба стріляти, ми вже спіймали Вовка! Допоможіть відвести його в зоопарк».
Казка закінчується переможним маршем усіх її учасників.
  • Які тембри мають інструменти, що звучать у казці?
  • У якому регістрі?
  • Чи можна флейтою озвучити тему Вовка?
              Давайте переглянемо продовження історії 
     Петрика та Вовка і побачимо щасливе її завершення.















   Отже, казка допомогла ознайомитися з тембрами основних груп інструментів симфонічного оркестру – струнних, духових та ударних.


А тепер відпочинемо і порухаємося. Фізкультхвилинка. 

Розучування  пісні У.н.п. «Ой на горі жито»

Виконання української народної пісні "Ой на горі зайчик"

Немає коментарів:

Дописати коментар