2 клас Урок "Чарівні перетворення (продовження)"

 Музичне вітання

    Діти, на минулому уроці ми з вами розпочали слухати та аналізувати музичну казку Сергія Прокоф’єва «Петрик і Вовк». 

- Чим ця казка відрізняється від інших казок?  
(Вона музична) 
- Які персонажі вам запам’яталися? 
(Петрик, Пташка, Качка)  
Звучанням яких інструментів в оркестрі зображені ці герої? 
(Струнні інструменти, флейта, гобой).
- Як називають коротку музичну тему, що постійно звучить при появі одного й того ж героя?   
(лейтмотив)

Продовжуємо слухати казку «Петрик і Вовк».  

… Поруч у калюжі плавала Качка.

У темі Качки (гобой) відчувається неповороткість її ходи.

… Петрик помітив, як за Пташкою крадеться  Кішка. «Бережись!» - гукнув хлопчик, і Пташка миттю злетіла на дерево.

    Уривчаста мелодія Кішки звучить у низькому регістрі (кларнет). Вона ніби крадеться на оксамитових лапках, раз у раз завмираючи.

… Вийшов Дідусь. 
Він гнівався, що Петрик вийшов з двору: «Що буде, якщо з лісу прийде Вовк?..»

    Музична тема Дідуся (фагот) передає його характер та особливості неквапливої ходи. Він «промовляє» низьким голосом.

    Теми Пташки, Качки, Кішки та Дідуся в музичній казці виконували дерев’яні духові інструменти, до яких належать:

    А продовження  симфонічної  казик "Петрик і вовк" ви дізнаєтесь на наступному уроці...

Тепер давайте трішки відпочинемо і порухаємося. 
Виконайте фізкультхвилинку "Скік та скок"

- Пригадайте, яку пісеньку ми вивчили  на минулому уроці? 

 Так це пісенька в обробці Я.Степового "Зацвіла в долині" То ж давайте її заспіваємо.

Немає коментарів:

Дописати коментар