Музичне вітання
О музика! Яке це справді диво!
Вона підносить в сині небеса:
ти в невагомості летиш щасливо,
а навкруги простори і краса.
За Н. Красоткіною
- Розглянь карту-схему.
- Про що тобі повідомили назви
станцій, на яких ми будемо зустрічатися з музичним
мистецтвом?
- Пригадай, із якими видами мистецтв
«товаришує» музика.
Об’єднайтесь у групи й оберіть «музичних журналістів». Вони проведуть опитування, кому яка музика подобається:
вокальна чи інструментальна;
класична,
народна чи естрадна.
Наприкінці підрахуйте кількість
однакових відповідей. Підсумки зобразіть у вигляді
схеми «Музичні уподобання класу».
С.
Фомін. Мелодія сопілки у виконанні Михайла Тафійчука (з альбому «Музика Гір»)
- Розкажи про свої враження від звучання цього твору.
- На яких музичних інструментах його виконують?
Мелодія
— одноголосне вираження музичної
думки, а також музична п’єса ліричного характеру
- Послухайте «Мелодію» ще раз.
- По черзі створіть руками у повітрі уявний малюнок, а сусід/сусідка по
парті нехай спробує його «прочитати»
М. Мазур. «Кольоровий світ»
- Придумай і виконай танок під звучання цієї пісні.
- Створи колаж на тему «Пісенна Україна», добираючи яскраві, радісні кольори.
- Використай зображення
державних та народних символів нашої Батьківщини.
- Виконай малюнок до пісні «Кольоровий світ».
- Які
барви допоможуть тобі передати радісний настрій?
Немає коментарів:
Дописати коментар