Музичне вітання
Вже побагряніло
листячко на клені,
але на вербиці
ще воно зелене.
На каштані листя
з жовтою каймою.
Йду осіннім парком
тихою ходою…
О. Війтик-Ющук
Прогуляймося осіннім парком. Барвисте листя
кружляє і плавно летить додолу, вкриваючи м’яким
килимом доріжки. У повітрі бринять павутинки бабиного літа, а в душі лунає мелодія осені…
- Який настрій викликала в тебе прослухана музика?
- Вибери для її характеристики найбільш влучні слова.
Лади є різні, та найголовніші з них
— мажорний (веселий)
і мінорний (сумний)
Лад
— взаємозв’язок музичних звуків та їхня
злагодженість
між собою
В. А. Моцарт. «Рондо в турецькому стилі»
третя частина сонати № 11 (у виконанні оркестру)
- Що ти уявляєш, слухаючи цей твір?
- Який лад використав композитор?
- Чому ти так вважаєш?
—
усесвітньо відомий австрійський
композитор. Автор понад 600 творів, чимало з яких визнані шедеврами симфонічної, концертної,
оперної та хорової музики.
Уривок із м/ф в якому лунає музичний твір
«Рондо в турецькому стилі».
Гра «Мажор» та
«Мінор».
Утворити дві команди: «Мажор» та
«Мінор». Обирається диригент,
музикант для гри на металофоні глісандо й розподіляються між ними шумові музичні інструменти.
Диригент/
диригентка диригує в розмірі 4/4.
Коли на металофоні звучить весела мелодія, музичний
супровід голосно (f ) виконує команда «Мажор»; коли
мелодія сумна, тихо (p) акомпанує команда «Мінор».
Розучування пісні «Осінь».
Слова К. Перелісної, музика О. Зозулі.
1.Листячко дубове,
листячко кленове
жовкне і спадає
тихо із гілок.
Вітер позіхає,
в купу їх згортає
попід білу хату
та на моріжок.
2. Айстри похилились,
ніби потомились,
—
сонечка немає,
спатоньки пора!
А красольки в’ялі
до землі припали,
наче під листочком
вогник догора.
- Покажи рукою рух мелодії цієї пісні.
- Визнач, у якому
ладу вона написана.
- Дізнайтесь із додаткових джерел, чому прослуханий на уроці музичний твір В. А. Моцарта має назву «Рондо в турецькому стилі».
Немає коментарів:
Дописати коментар