4 клас Урок 16 "Святкова подорож"

Музичне вітання
 
     Вирушаймо у новорічно-різдвяну мандрівку Країною музичного мистецтва. Дорогою зробимо кілька зупинок.

Перша зупинка — «Музична вікторина» 

    Послухай фрагменти музичних творів, які звучали на уроках. Пригадай назви цих композицій і прізвища авторів. Обери для кожного твору відповідне зображення.

Є. Дога. «Зимовий вальс» 
(у сучасній обробці).
Відеофрагмент із першої дії балету Ю. Русинова «Дюймовочка» 
П. Чайковський  Фортепіанна п'єса
«Баба-яга», із «Дитячого альбому»
К. Сен-Санс. «Черепахи», «Кенгуру», 
«Персонажі з довгими вухами» (фрагменти).
Українські народні щедрівки 
«Чи дома, дома», 
(у виконанні вокального ансамблю)

Друга зупинка — «Співоча студія» 

Упізнай за ілюстраціями вивчені пісні. Заспівай куплет
«Барви рідної землі»
Слова О. Вратарьова, музика О. Злотника. 
Українська народнапісня 
«Ой ходила дівчина бережком»
Д. Пташинська  «Острів мрій»
Українська народна щедрівка 
«Ой сивая та ізозуленька»

Третя зупинка — «Знавці музики»

Дай відповіді на запитання. 

Які музичні інструменти входять до складу духового оркестру? 
- Що називають мюзиклом? 
- Який музичний розмір має вальс? 
- Які музичні інструменти створюють образи кенгуру, черепах та лебедя в творі К. Сен-Санса «Карнавал тварин»? 
- Що ти знаєш про тембри вокальних голосів? 
- Які музичні образи створив П. Чайковський у п'єсах «Баба-яга» і «Солодка мрія»? 
- Чим відрізняються художні образи, створені у вокальній та інструментальній музиці?

Четверта зупинка — «Музично-ритмічна» 

    Уважно послухай ритмічний пульс новорічної польки. Відтвори його разом із друзями на улюблених інструментах.
П'ята зупинка — «Ігрова галявина» 

    Об'єднайтесь у дві команди. Перша команда кидає «сніжки» з паперу другій команді і ставить запитання на обрану тему, а потім — навпаки. Перемагає команда, яка дасть більше правильних відповідей.

Немає коментарів:

Дописати коментар