4 клас Урок 5 "Подорож до моря"

 Музичне вітання
- Що тобі відомо про море?
-Чим воно приваблює людей?
- Чи знаєш ти, як звучить море?
«Звуки моря»
- Що ти уявляєш, слухаючи ці звуки?
-Яке море постає перед тобою: тихе, ласкаве чи бурхливе, грізне?
О. Глазунов «Море»
Уривок із симфонічної фантазії  
(у виконанні симфонічного оркестру)
- Який настрій викликає в тебе прослухана музика?
-Вибери для її характеристики найбільш влучні слова. 
- Обговоріть, які музичні інструменти прозвучали в цьому уривку.
- Дослідіть, які ще інструменти входять до складу симфонічного оркестру. 

Хвилина творчості!
Візьми олівець та виконай начерк моря, образ якого створив композитор. 

- Послухай уривок із симфонічної фантазії «Море» ще раз.
- Зверни увагу, як розвивається музичний образ відповідно до зміни засобів виразності.
-Який момент цього твору тебе найбільше вразив і запам'ятався?
Запам'ятай!
Момент найвищої емоційної напруги в музичному творі або його частині, вершину музичного розвитку називають кульмінацією. Її виділяють високим регістром, посиленням гучності звучання та іншими засобами музичної виразності. 
М. Чюрленіс «Симфонія моря»
Уривок із відеоролика 

- Якими засобами митець створив образ моря в картинах і в музиці?
-Які музичні інструменти та кольори допомогли йому втілити свій творчий задум?
Гра «Звуки моря»
    Об'єднайтесь у групи й розподіліть між собою шумові інструменти. Спробуйте разом створити звукову картину моря під музику твору О. Глазунова «Море»
 «Звуки природи»
Сл. Б. Голод, муз. І. Білика.

- Знайди в інтернет-джерелах сучасну інструментальну музику, в якій змальовано море.
- Запиши її в свою електронну папку.

Немає коментарів:

Дописати коментар