Музичне вітання
- Що тобі відомо про море?
-Чим воно
приваблює людей?
- Чи знаєш ти, як
звучить море?
«Звуки моря»
- Що ти уявляєш, слухаючи ці звуки?
-Яке море постає перед тобою: тихе,
ласкаве чи бурхливе, грізне?
О. Глазунов «Море»
Уривок із симфонічної фантазії
(у виконанні симфонічного оркестру)
- Який настрій викликає в тебе прослухана музика?
-Вибери для її характеристики найбільш влучні слова.
- Дослідіть, які ще інструменти входять до складу
симфонічного оркестру.
Хвилина творчості!
Візьми олівець та виконай начерк моря, образ якого створив композитор.
- Послухай уривок із симфонічної фантазії «Море» ще раз.
- Зверни увагу, як розвивається музичний образ відповідно до зміни засобів виразності.
-Який момент цього твору
тебе найбільше вразив і запам'ятався?
Запам'ятай!
Момент найвищої емоційної напруги в музичному творі або його частині, вершину музичного
розвитку називають кульмінацією. Її виділяють
високим регістром, посиленням гучності звучання та іншими засобами музичної виразності.
М. Чюрленіс «Симфонія моря»
Уривок із відеоролика
- Якими засобами митець створив образ моря в картинах
і в музиці?
-Які музичні інструменти та кольори допомогли йому втілити свій творчий задум?
Гра «Звуки моря»
Об'єднайтесь у групи й розподіліть між собою шумові
інструменти. Спробуйте разом створити звукову картину моря під музику твору О. Глазунова «Море».
Немає коментарів:
Дописати коментар