4 клас Урок 8 "Подорож країною мистецтв"

Музичне вітання
 
На тебе чекає цікава повітряна мандрівка туди, де лунають звуки природи і чарівна музика. Дорогою наш літак зробить кілька зупинок. 

Перша зупинка — «Музична вікторина» 
    Послухай фрагменти музичних творів, які звучали на уроках. Пригадай назви цих композицій та прізвища авторів і обери для кожної з них відповідне зображення.

А. Вівальді  «Гроза»: 1частина концерту № 2 «Літо»
 з циклу «Пори року» 
(у виконанні камерного оркестру).

К. Дебюссі «Сади під дощем» (фортепіано)

«Зацвіла вдолині червона калина» 
на сл. Т. Шевченка: муз. І. Шамо 
(у виконанні Н. Місіної)

Друга зупинка — «Співоча студія» 
Упізнай за ілюстраціями вивчені пісні. Заспівай одну з них (на вибір).

І. Танчак «Намальований дощ»

С. Май «Ми любим нашу рідну Україну»

 «Звуки природи»
Сл. Б. Голод, муз. І. Білика.

Третя зупинка — «Знавці музики» 
Дай відповіді на запитання. 
• Назви елементи музичної мови, які ти знаєш.
Що таке музичний образ? 
• Які пісні називають зажинковими? 
• Що таке кульмінація музичного твору? 
• Що означають зображені нижче знаки і з яким засобом музичної виразності вони пов'язані? 
Четверта зупинка — «Музично-ритмічна» 
    Разом із друзями створи ритмічну імпровізацію до пісні «Дитинства світ» (слова Н. Погребняк, музика О. Янушкевич).

П'ята зупинка — «Ігрова галявина» 
Усі гуртом придумайте казочку про пригоди зайченят і розкажіть її ланцюжком. Наприклад, хтось із вас промовляє перше речення: «На галявину вибігли зайчики». Наступний учень додає: «Вони почали весело стрибати» і т. д. Супроводжуйте кожну фразу пластичною імпровізацією.

Немає коментарів:

Дописати коментар