Музичне вітання
- Хто може виконувати інструментальну музику?
- Від чого залежить характер звучання музичних інструментів?
- Як, на вашу думку, обирається назва ансамблю?
Інструментальну музику, як і вокальну, можна виконувати соло або ансамблем.
Залежно від кількості музикантів-виконавців, ансамблі можуть по-різному називатися — дует (двоє), тріо (троє),
Їх назва походить від числівників в італійській мові.
Назва інструментального ансамблю також може залежати від інструментів, на яких грають музиканти— ансамбль скрипалів,
ансамбль гітаристів,
ансамбль баяністів; від кількості учасників — камерний ансамбль (невеликий, від двох до десяти учасників);
від виду музики, яку вони виконують — ансамбль класичної музики, ансамбль народної музики,
військовий ансамбль,
джаз-бенд тощо.
Музичні інструменти, як і вокальні голоси, розрізняються між собою за забарвленням звуку — тембром.
- Згадайте, що таке тембр?
За допомогою тембрів ми розрізняємо характер звучання музичних інструментів. Тембр залежить від матеріалу, з якого створений музичний інструмент, і від майстерності музиканта-виконавця.
Зіграна на різних музичних інструментах та сама мелодія буде звучати по-різному: дзвінко або м’яко, гучно або ніжно.
Виразність музики, її характер і настрій також залежить від динаміки (гучності звучання музики) та темпу (швидкості виконання твору).
Зазвичай, основний темп виконання твору позначається італійським терміном на його початку.
у виконанні юних піаністів (соло)
Дражан Косорич «Казка нових часів»
у виконанні ансамблю віртуозів «AKKO Quartet»
Йозеф Гайдн «Струнний квартет No 2»
- Який характер прослуханих творів?
- Які інструменти звучать?
- Охарактеризуйте тембри музичних інструментів, які ви почули.
- За допомогою яких елементів музичної мови композитори створили виразні образи в музичних творах?
- Порівняйте виконання соло та ансамблеве.
- Визначте, які ансамблі виконували музичні твори і які особливості виконання.
(музика і слова Наталії Май)
Знайдіть відповідники. Умовно поєднайте слово з його значенням.
Виконайте улюблені твори, змінюючи темп і динаміку.
- Поміркуйте, як змінюється музика.
- За бажанням у вільний час прослухайте музичні твори в сольному виконанні та виконанні ансамблів.
- Поділіться своїми враженнями з однокласниками й однокласницями.
- Які емоції викликала прослухана музика?
- За допомогою планшету або телефону перевірте свої знання з теми, пограйте у гру «Виконавці».
Немає коментарів:
Дописати коментар