Сьогодні я знову запрошую вас до театру. На сцені — мюзикл. Пропоную вам познайомитися з новим жанром, який набув розвитку в театрі та кіно. Мюзикли полюбляють як дорослі, так і діти. В основі багатьох творів цього жанру — відомі класичні твори художньої літератури та твори для дітей.
Мюзикл
– це жанр музичної вистави або музичного фільму, основою якого складають спів і хореографічні номери і об’єднано єдиним художнім задумом.
Мюзикл – це один з наймолодших жанрів сучасного музичного театру. Дехто вважає його американським різновидом оперети.
Головна відмінність між оперетою і мюзиклом полягає у значенні музики в порівнянні з розмовними сценами. Музика в мюзиклі є одним із засобів музично – сценічного монтажу поряд з хореографією, пластикою, постановочними ефектами.
Сюжет, образи дійових осіб, ідейний зміст відіграють у мюзиклі велику роль, тому мюзикл, на відміну від опери та оперети, як правило, прийнято виконувати мовою, зрозумілою глядачеві, тобто сучасною побутовою та естрадною мовою музики.
У мюзиклі кожний вокальний і танцювальний номер є невід’ємним від сюжету і не може бути вилучений з вистави без шкоди змісту і твору в цілому.
Відео розповідає історію виникнення жанру МЮЗИКЛ від Давньої Греції до наших днів.
Мюзикл як сценічний жанр з’явився в США наприкінці XIX - на початку XX ст.. У 1920 – х роках мюзикли почали екранізувати, що сприяло його популяризації. Кіномюзикл «Бродвейська мелодія» (1929 р.) вважають одним з найприбутковіших фільмів того часу. Це перший мюзикл, який отримав голлівудську премію «Оскар».
Собор Паризької Богоматері – один з найвідоміших символів Франції. Видатний письменник Віктор Гюго прославив собор у своєму однойменному романі, який був екранізований чимало разів; за його мотивами було створено балети і мюзикли.
У 1998 р. у Парижі відбулася прем’єра мюзиклу «Собор Парижської Богоматері» («Notre – Dame de Paris»), автором текстів якого є Люк Пламондон, а музики – Ріккардо Коччіанте.
У 1998 р. у Парижі відбулася прем’єра мюзиклу «Собор Парижської Богоматері» («Notre – Dame de Paris»), автором текстів якого є Люк Пламондон, а музики – Ріккардо Коччіанте.
Протягом прем’єрного року мюзикл мав неперевершений успіх, яких відзначили в Книзі рекордів Гіннесса.
Найпопулярнішим синглом «Собору Паризької Богоматері» є композиція «Бель» («Belle»), яка утримувалася на першій сходинці французьких чартів упродовж 33 тижнів і була визнана найкращою піснею п’ятдесятиріччя.
Слухання Р. Коччанте. Мюзикл «Собор Паризької Богоматері»
«Belle»
Слухання Р. Коччанте Мюзикл «Собор Паризької Богоматері»
«Danse mon Esmeralda» у виконанні Б. Пельтьє.
Слухання Р. Коччанте Мюзикл «Собор Паризької Богоматері»
«Le Temps de cathédrales»
- - Розкажіть про своє враження від пісень мюзиклу своїм батькам та друзям .
- - Охарактеризуйте рівень майстерності виконавця пісень і тембр його голосу.
- Визначте характер та музичні образи творів.
Після феноменального успіху на батьківщині, мюзикл почав завойовувати шанувальників поза її межами. З 1999 року «Собор Паризької Богоматері» був поставлений на сценах Канади, Лас-Вегасу, Лондону, Росії. Сьогодні слухачі можуть насолоджуватися піснями з мюзиклу, представленими в англомовному збірнику (2000 р.), одну з яких виконала канадська співачка Селін Діон. Окрім того, можна насолоджуватися аудіо записами італійською та іспанською версіями мюзиклу.
Розучування пісні Пісня "Лебеді" Г.Улицької вірш М.Ярошенко
1. Пролітали-пролітали лебеді через нашу хату (го-я)
І почули лебеді (а-го-йа-гей), і почули лебеді
Цю весну багату.
На ставочку стрілися при піснях долини,
Вечоріло - всілися (а-го-йа-гей), вечоріло-всілися,
Мов з небес пушини.
2. Геть село уславили- славили тим чуттям привітним (го-я)
Лебедята плавали (а-го-йа-гей), лебедята плавали,
Край села помітним.
Там дівчата з хлопцями їм хлібець давали,
Про кохання мріяли (а-го-йа-гей), про кохання мріяли,
На зорі співали.
Немає коментарів:
Дописати коментар