4 клас Урок 3 "Природні явища у творах мисецтва"

 Музичне вітання

-Які явища природи ти знаєш?
- Які звуки допоможуть тобі розпізнати їх на слух?
Гра «Розпізнай на слух»
    Послухай аудіозапис і відгадай, що звучить. Перевір себе, переглянувши відео «Явища природи».

А. Вівальді  «Гроза»: 1частина концерту № 2 «Літо» з циклу «Пори року» 
(у виконанні камерного оркестру).

- Який настрій викликає прослуханий твір?
- Які засоби виразності використав композитор для втілення образу грози?

Розгляньте картину Ю. Писаря

- Що спільного між нею та музикою А. Вівальді?

- Доберіть слова, якими можна описати обидва твори.

С. Прокоф'єв  Фортепіанна п'єса 
«Дощ і веселка» із циклу «Дитяча музика»

- Які художні образи створив композитор?
- Опиши основні засоби музичної виразності твору: характер, темп, динаміку, тембр.
- Що ви уявляєте, слухаючи музику С. Прокоф'єва? 
- Вигадайте і розкажіть одне одному короткі історії, навіяні цією п'єсою. 
- Наведіть приклади відомих вам музичних творів, які розповідають про природні явища. 

Уривок із мультфільму «Дощику, дощику, припусти» (реж. Б. Храневич)

    Художні образи природних явищ композитори створюють за допомогою засобів музичної виразності.
І. Танчак «Намальований дощ»
- Яку музичну форму має ця пісня? 
- Поясни, чому ти так вважаєш.
- Порівняйте п'єсу С. Прокоф'єва і пісню І. Танчака за настроєм та художніми образами. -Назвіть спільні та відмінні ознаки.
- Знайди в інтернет-джерелах музичні твори, в яких засобами музики змальовано туман.
- Помісти ці твори у свою електронну папку.

1 коментар: